Faq

Sorry, de periode om een gratis probeerabonnement aan te vragen is helaas afgelopen.

Ontdek het vervoerbewijs dat perfect bij je gezin past. Hopelijk zien we jullie dan snel op één van onze lijnen.

Abonnementen en andere vervoersbewijzen

Zit je met vragen? Neem dan eens
een kijkje op onze FAQ-pagina.

Chauffeurs

Wanneer ontvangt mijn zoon/dochter het probeerabonnement.

Je zoon/dochter ontvangt het probeerabonnement voor de start van het nieuwe schooljaar per post op zijn/haar officieel domicilieadres.

De laatste probeerabonnementen zullen op 28 augustus in de brievenbus vallen. Heb je het probeerabonnement op 28 augustus nog niet ontvangen? Dan kan je steeds De LijnInfo bellen op het nummer 070 220 200 (0,30 euro/minuut).

In welke periode kan je zoon/dochter het probeerabonnement gebruiken?

Het gratis probeerabonnement is geldig van zondag 1 september 2019 tot en met maandag 30 september 2019, zowel tijdens de week als het weekend.

Ik wil na afloop van het gratis probeerabonnement een (jaar)abonnement aankopen. Wat moet ik daarvoor doen?

Je kan na afloop van het gratis probeerabonnement een (jaar)abonnement voor je kind aankopen. Midden september 2019 krijg je van ons automatisch een e-mail of brief met een voorstel om een jaarabonnement aan te kopen. Alle info staat vermeld in deze e-mail of brief.