Faq

Sorry, je hebt onze actie gemist!

De periode om een gratis probeerabonnement aan te vragen is helaas afgelopen. Ontdek het vervoerbewijs dat perfect bij je gezin past. Hopelijk zien we jullie dan snel op één van onze lijnen.

Abonnementen en andere vervoersbewijzen

Zit je met vragen? Neem dan eens
een kijkje op onze FAQ-pagina.

Chauffeurs

Wanneer ontvangt mijn zoon/dochter het probeerabonnement?

Je zoon/dochter ontvangt het probeerabonnement voor de start van het nieuwe schooljaar per post op zijn/haar officieel domicilieadres.

  • Heb je het probeerabonnement voor 30 juli aangevraagd? Dan ontvang je dit ten laatste op 18 augustus.

  • Heb je het probeerabonnement vanaf 30 juli aangevraagd? Dan wordt dit ten laatste op 27 augustus bezorgd.

Deze uiterste leverdatum vind je ook terug in de bevestigingsmail die je na aanvraag hebt ontvangen.
Heb je het probeerabonnement nog niet ontvangen op de voorziene datum? Neem dan contact op met onze dienst abonnementen of bel 070 220 200 (0,30 euro/minuut).

In welke periode kan je zoon/dochter het probeerabonnement gebruiken?

Het gratis probeerabonnement is geldig van zondag 1 september 2020 tot en met maandag 30 september 2020, zowel tijdens de week als het weekend.

Ik wil na afloop van het gratis probeerabonnement een (jaar)abonnement aankopen. Wat moet ik daarvoor doen?

Het bevalt je om niet langer voor taxichauffeur te hoeven spelen? Je kan na afloop van het gratis probeerabonnement een (jaar)abonnement voor je kind aankopen. Midden september 2020 krijg je van ons automatisch een e-mail of brief met een voorstel om een jaarabonnement aan te kopen. Alle info staat vermeld in deze e-mail of brief.

Wil je nu al een jaarabonnement kopen? Klik dan hier.